Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

§1 Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego www.mohito-bhp.pl jest firma Magdalena Bejger MOHITO z siedzibą w Lipnie przy ul. Kilińskiego 1, NIP 4660295340

2. Stroną dokonującą zakupów w www.bhp-sklep.com.pl mogą był pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej - zwane dalej Nabywcą.

3. Zarejestrowanie się w www.mohito-bhp.pl jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, poprawiania ich oraz usunięcia. Podane dane osobowe zostaną przetworzone jedynie w celu realizacji zawartej umowy i nie będą przekazywane lub sprzedawane innym podmiotom oraz wykorzystywane w sposób sprzeczny z ustawą. Nabywca ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

4. Nabywca może wyraził zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną materiałów promocyjnych i informacyjnych. Przedmiot transakcji i cena

§2 zakupy i ceny


1. Przedmiotami transakcji są produkty przedstawione na witrynie internetowej www.mohito-bhp.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w www.mohito-bhp.pl  są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.mohito-bhp.pl podane w złotych polskich.

4. Przy każdej cenie znajduje się informacja czy podana cena jest ceną netto czy brutto (zawierającą podatek VAT). W każdym przypadku przy finalizowaniu zakupów podawana jest całkowita kwota do zapłaty będąca ceną brutto.

5. W przypadku gdyby cena za dany towar na stronie sklepu internetowego różniła się od ceny przesłanej w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji, Nabywca ma prawo do anulowania części lub całego zamówienia.

6. Niektóre towary, w opisie których podano ilość sztuk w opakowaniu, mogą być sprzedawane tylko w opakowaniach zbiorczych. Sprzedaż mniejszej ilości jest możliwa tylko po potwierdzeniu podczas kontaktu z Nabywcą (§3 pkt. 3).

§3 Zamówienia


1. Złożenie przez Nabywcę zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się przez niego z regulaminem sklepu internetowego i akceptacji jego postanowień.

2. Każde zamówienie wymaga potwierdzenia przez Nabywcę - kliknięcie na link znajdujący się w e-mail'u wysłanym na adres podany przy rejestracji bądź zamówieniu.

3. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone przez pracownika MOHITO BHP telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zamówienia, których nie uda się potwierdził w ciągu 5 dni roboczych nie będą realizowane - zostaną anulowane.

4. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5. Wszystkie zamówienia złożone drogą elektroniczną, poprzez witrynę sklepu internetowego www.mohito-bhp.pl, dostarczane są do Nabywcy najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych chyba, że podano inny termin podczas potwierdzenia zamówienia (pkt. 3).


§4 Forma płatności


Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:

1. za pobraniem (dotyczy tylko zarejestrowanych klientów) - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru

2. przelewem przed wysyłką towaru na nr konta w banku PKO BP . Na życzenie Nabywcy faktura pro-forma może zostać wysłana e-mailem.


§5 Dostawa towaru


1. Towar dostarczany jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich wybranych podczas zamawiania. Nabywca jest obciążany kosztami dostawy podawanymi podczas składania zamówienia.

2. Do każdej przesyłki dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny na zakupiony towar i usługę transportową zgodnie z zamówieniem.

3. Podczas odbierania przesyłki od kuriera Nabywca powinien sprawdzić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem i dołączoną fakturą lub paragonem fiskalnym. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę, rozdarcia kartonu, ślady zgniecenia. W przypadku wystąpienia uszkodzeń transportowych lub niezgodności z zamówieniem Nabywca powinien spisać w obecności kuriera "Protokół uszkodzeń" lub "Protokół niezgodności" oraz skontaktować się jak najszybciej z MOHITO BHP w celu wyjaśnienia sprawy i uzgodnienia dalszych czynności. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze ułatwi uwzględnienie ewentualnych roszczeń Nabywcy z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

§6 Reklamacje i gwarancje


1. Jeśli w otrzymanym towarze zostaną stwierdzone wady, przed odesłaniem tego towaru, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem w celu ustalenia szczegółów tej przesyłki. Prosimy jednocześnie o przesłanie pisemnego zgłoszenia reklamacji.

2. W przypadku wad fizycznych Nabywca ma obowiązek zawiadomić sprzedającego o wadzie, pod rygorem utraty uprawnień wynikających z rękojmi.

3. Nabywca traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeśli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu 3 dni od wykrycia wady fizycznej, a gdy zbadanie rzeczy jest w danych stosunkach przyjęte - w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł ją wykryć.

4. Jeżeli Nabywcą jest przedsiębiorca, to traci uprawnienia z tytułu rękojmi jeżeli Nabywca nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.

5. Różnice w wyglądzie towarów wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Nabywcy (kolory, nasycenie barw, proporcje itp.) nie mogą stanowić podstawy do złożenia reklamacji.

6. Towary zakupione w sklepie internetowym podlegają gwarancji, na warunkach ustalonych przez producenta.

7. Reklamowany towar przesłany do sprzedawcy powinien być czysty, suchy i wywietrzony (KC art. 354 §1 i §2). W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji.

8. Gwarancja oraz prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

9. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby MOHITO BHP

10. Reklamacji nie podlegają m.in.:

• naturalne zużywanie się kupionych towarów

• towary posiadające wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (np. rozdarcia, przecięcia itp.) oraz powstałe z braku lub niewłaściwej konserwacji

• wygoda lub komfort kupionych towarów (m.in. obuwia, odzieży, rękawic, półmasek, masek itp.)

11. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.